9 mei Open Huis Inferno Audio Visueel

Op donderdag 9 mei opent Inferno Audio Visueel haar deuren voor ondernemend Friesland.

Als totaalleverancier en installateur van geluidsinstallaties, omroepinstallaties en presentatiesystemen kan Inferno Audio Visueel een wezenlijke bijdrage leveren aan sfeer, communicatie en beleving in het bedrijfsleven, de zorg, het onderwijs, binnen kerken en het verenigingsleven. Tijdens dit Open Huis zullen heel veel oplossingen op het gebied van beeld-, geluid- en presentatietechnieken tentoon worden gespreid om u als ondernemer te inspireren.

“Beeld en geluid zijn bepalend voor de beleving van een gebeurtenis, een evenement of een seminar”, zegt Jelle Heeringa, eigenaar van Inferno Audio Visueel. “Het is storend als de kwaliteit van de techniek te wensen over laat. Daarom willen wij ondernemers, instellingen en het verenigingsleven in Friesland laten zien dat wij een meerwaarde kunnen bieden voor hun organisatie. Tijdens het Open Huis nodigen we hen allemaal uit om kennis te maken met ons en onze oplossingen. ”

“Neem je eigen laptop mee en we laten je zien hoe je draadloos kan presenteren / vergaderen.”

Waarom mag je deze dag niet missen?
Voor elke sector worden er interessante en innovatieve oplossingen gedemonstreerd die een zekere meerwaarde voor het bedrijf kunnen bieden zoals bijvoorbeeld:

• Presentatiesystemen / deel presentaties met collega’s in een vergadering
  • Geluidsinstallaties / verstaanbare installaties voor zakelijk gebruik
  • Vergaderoplossingen / het gemak van een touchscreen in een vergaderruimte
  • Projectie / presenteren middels hoge resolutie projectoren
  • Omroepinstallaties / eenvoudig gerichte verstaanbare informatie omroepen
  • Microfoontechniek / Kristalhelder presenteren zonder belemmering van kabels
  • Videoconferentie / Efficiënt vergaderen op afstand
  • 100 Volt / achtergrondmuziek systemen voor bedrijfshallen en kantoren
  • Automatisering / al onze oplossingen terugbrengen in eenvoudige bediening

Datum en locatie
Open Huis Inferno Audio Visueel
9 mei | 11.00 – 20.00 uur
Zeilmakersstraat 5 te Sneek

Voor vragen omtrent het Open Huis kunt u telefonisch contact op nemen via 0515-434027 of mailen naarDit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.